Gliwice. Kryzysu nie widać
Po podaży żadnych oznak kryzysu na giełdzie nie było widać. Co innego z popytem. Nieliczni potencjalni nabywcy mieli do wyboru samochody dostawcze wszystkich marek, z najróżniejszymi zabudowami oraz gołymi podwoziami.
Po podaży żadnych oznak kryzysu na giełdzie nie było widać. Co innego z popytem. Nieliczni potencjalni nabywcy mieli do wyboru samochody dostawcze wszystkich marek, z najróżniejszymi zabudowami oraz gołymi podwoziami. Prawie połowa oferty miała zagraniczne tablice rejestracyjne lub informacje za szybą, że auto jest w Polsce od niedawna.
Fiat Ducato 2.5 D |
1994 / 238 |
furgon |
8,9 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
1995 / 136 |
furgon |
15,7 tys. zł |
MB 410 D 2.9 D |
1995 / 150 |
podwozie |
19,9 tys. zł |
VW T4 1.9 D |
1996 / 245 |
bus (7 os.) |
19,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1997 / 153 |
skrzynia |
16,6 tys. zł |
MB Vito 2.3 D |
1998 / 142 |
furgon |
31,5 tys. zł |
Lublin 3 2.4 D |
1999 / 110 |
furgon |
7,9 tys. zł |
Renault Master 2.5 D |
2000 / 190 |
furgon |
22,0 tys. zł |
Ford Transit 2.4 TD |
2001 / 139 |
skrzynia |
22,0 tys. zł |
Opel Movano 2.5 TD |
2006 / 70 |
furgon |
61,0 tys. zł |