Elizówka. Samochody dostawcze na giełdzie
W ostatnią niedzielę na placach podlubelskiej giełdy najwięcej było VW T4. Większość niemieckich dostawczaków miała przeszklone nadwozie i dwa rzędy siedzeń w kabinie oraz popularny turbodoładowany silnik 1.9 pod maską. Stan blacharki w prezentowanych autach ocenić można jako dobry. Ceny aut przyzwoite.
W ostatnią niedzielę na placach podlubelskiej giełdy najwięcej było VW T4. Większość niemieckich dostawczaków miała przeszklone nadwozie i dwa rzędy siedzeń w kabinie oraz popularny turbodoładowany silnik 1.9 pod maską. Stan blacharki w prezentowanych autach ocenić można jako dobry. Ceny aut również przyzwoite, ale sprzedający wciąż narzekają na brak zdecydowanych klientów.
Mitsubishi L300 2.5 D |
1993 / 141 |
furgon |
7,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1995 / 198 |
furgon |
12,5 tys. zł |
Opel Combo 1.7 D |
1996 / 143 |
furgon |
6,6 tys. zł |
VW T4 1.9 D |
1996 / 220 |
furgon |
15,0 tys. zł |
Citroen Berlingo 1.9 D |
1999 / 254 |
kombi |
12,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
1999 / 96 |
kombi |
8,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2001 / 200 |
furgon |
31,0 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TD |
2001 / 175 |
furgon |
24,0 tys. zł |
Peugeot Partner 1.9 D |
2003 / 100 |
furgon |
14,5 tys. zł |
VW T5 1.9 TDI |
2004 / 67 |
furgon |
47,0 tys. zł |