Z giełdy. Elizówka
Na podlubelskiej giełdzie zdecydowanie najłatwiej kupić furgonetkę. Wśród prezentowanych ofert samochody z taką zabudową stanowiły ok. 80 procent. Brakuje natomiast "skrzynek" z krótkimi i brygadowymi kabinami, które są poszukiwane przez klientów. Starsze samochody europejskich producentów nosiły wyraźne ślady korozji przy błotnikach i tylnych drzwiach.
Na podlubelskiej giełdzie zdecydowanie najłatwiej kupić furgonetkę. Wśród prezentowanych ofert samochody z taką zabudową stanowiły ok. 80 procent. Brakuje natomiast "skrzynek" z krótkimi i brygadowymi kabinami, które są poszukiwane przez klientów. Starsze samochody europejskich producentów nosiły wyraźne ślady korozji przy błotnikach i tylnych drzwiach. Jedynym naprawdę dobrze zachowanym piętnastoletnim blaszakiem było Mitsubishi L300, które pomimo podeszłego wieku miało zdrową blacharkę.
Mitsubishi L300 2.5 D |
1993 / 170 |
furgon |
7,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1995 / 243 |
furgon |
12,5 tys. zł |
Opel Combo 1.7 D |
1996 / 196 |
furgon |
6,6 tys. zł |
VW T4 1.9 D |
1996 / 235 |
furgon |
15,0 tys. zł |
Citroen Berlingo 1.9 D |
1999 / 200 |
kombi |
12,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
1999 / 124 |
kombi |
8,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2001 / 255 |
furgon |
31,0 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TD |
2001 / 215 |
furgon |
24,0 tys. zł |
Peugeot Partner 1.9 D |
2003 / 134 |
furgon |
14,5 tys. zł |
VW T5 1.9 TDI |
2004 / 105 |
furgon |
47,0 tys. zł |