Z giełdy. Przeźmierowo
Wyjątkowo licznie przybyłe dostawcze Peugeoty można było w niedzielę zobaczyć zarówno na placu z samochodami użytkowymi, jak i z osobówkami. Dominowały maleństwa, tzn. Partnery, głównie pierwszej generacji, ale były też większe dostawczaki. Najwięcej dobrego na temat stanu technicznego można powiedzieć o największych peugeotowskich furgonach: Boxerach.
Wyjątkowo licznie przybyłe dostawcze Peugeoty można było w niedzielę zobaczyć zarówno na placu z samochodami użytkowymi, jak i z osobówkami. Dominowały maleństwa, tzn. Partnery, głównie pierwszej generacji, ale były też większe dostawczaki. Najwięcej dobrego na temat stanu technicznego można powiedzieć o największych peugeotowskich furgonach: Boxerach. Mniejsze auta były w gorszym stanie.
Peugeot J5 2.5 D |
1993 / 267 |
furgon |
7,5 tys. zł |
Peugeot Partner 1.9 D |
1996 / 198 |
furgon |
8,2 tys. zł |
Peugeot Boxer 1.9 D |
1996 / 312 |
furgon |
15,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1998 / 246 |
skrzynia |
21,5 tys. zł |
Peugeot Expert 1.9 TD |
1999 / 210 |
furgon |
16,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
2000 / 257 |
furgon |
26,0 tys. zł |
Peugeot Partner 1.9 D |
2001 / 149 |
furgon |
19,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.2 HDI |
2002 / 162 |
furgon |
34,7 tys. zł |
Peugeot Partner 2.0 HDI |
2003 / 127 |
furgon |
24,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.8 HDI |
2005 / 110 |
kontener |
62,0 tys. zł |