Z giełdy. Elizówka
Ostatnio na podlubelskiej giełdzie najwięcej wystawianych jest samochodów użytkowych produkcji francuskiej i włoskiej. Dostawczaki w różnych rozmiarach, począwszy od Fiata Doblo i na Renault Masterze kończąc, można tu kupić, wybierając co tydzień wśród co najmniej kilku podobnych egzemplarzy. Zachęcające są ich ceny.
Ostatnio na podlubelskiej giełdzie najwięcej wystawianych jest samochodów użytkowych produkcji francuskiej i włoskiej. Dostawczaki w różnych rozmiarach, począwszy od Fiata Doblo i na Renault Masterze kończąc, można tu kupić, wybierając co tydzień wśród co najmniej kilku podobnych egzemplarzy. Zachęcające są ich ceny.
W ostatnią niedzielę (24.08) na placu z dostawczakami można było znaleźć, obok "francuzów", wyjątkowo dużo części. Najwięcej wśród nich było turbosprężarek, elementów blacharskich oraz felg i ogumienia. Za popularnie regenerowane opony w zależności od rozmiaru trzeba było zapłacić od 250 zł (bus) do 1.200 zł (ciężarowe). Regenerowane "turbo" do busa kosztowało od 600 do 1.500 zł, do ciężarówki od 2.000 zł do 3.000 zł.
VW T4 2.4 D |
1992 / 230 |
furgon |
11,5 tys. zł |
Polonez Truck 1.6 B+G |
1995/ 137 |
skrzyniowa |
2,5 tys. zł |
Lublin II 2.4 D |
1995 / 130 |
kontener |
5,3 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1995 / 290 |
furgon |
16,0 tys. zł |
Mercedes MB 100 2.4 D |
1997 / 214 |
kombi |
6,9 tys. zł |
Lublin II 2.4 D |
1998 / 144 |
kombi |
11,9tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 TD |
2000 / 197 |
furgon |
23,5 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 DCi |
2001 / 158 |
furgon |
27,0 tys. zł |
Renault Master 2.5 TD |
2004 / 179 |
furgon |
50,0 tys. zł |
Renault Kangoo 1.5 dCi |
2006 / 65 |
furgon |
24,0 tys. zł |