Z giełdy. Słomczyn
Kto szukał młodego dostawczaka pochodzącego z polskiego salonu, miał tym razem twardy orzech do zgryzienia. Na sprzedaż wystawiono zaledwie kilkanaście takich aut. Wszystkie oferowali pośrednicy, którzy odkupili wozy od pierwszych właścicieli. Skąd tak niska podaż używanych "salonowych" dostawczaków? - Większość użytkowników wymieniających po spłacie kredytu lub leasingu wozy na nowe zostawia "używkę" w rozliczeniu u dilera - usłyszeliśmy.
Kto szukał młodego dostawczaka pochodzącego z polskiego salonu, miał tym razem twardy orzech do zgryzienia. Na sprzedaż wystawiono zaledwie kilkanaście takich aut. Wszystkie oferowali pośrednicy, którzy odkupili wozy od pierwszych właścicieli. Skąd tak niska podaż używanych "salonowych" dostawczaków? - Większość użytkowników wymieniających po spłacie kredytu lub leasingu wozy na nowe zostawia "używkę" w rozliczeniu u dilera - usłyszeliśmy. Nieliczne, które trafiają na plac, zazwyczaj mają kompletną dokumentację, co ułatwia ocenę ich stanu technicznego.
Kia K2700 2.5 TD |
2001 / 155 |
wywrotka |
29,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.3 JTD |
2002 / 200 |
furgon |
30,0 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
2002 / 136 |
furgon |
31,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.2 HDI |
2003 / 160 |
furgon |
31,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.3 JTD |
2003 / 148 |
furgon |
32,9 tys. zł |
Citroen Jumper 2.8 HDI |
2004 / 150 |
furgon |
38,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.7 CDI |
2004 / 138 |
furgon |
64,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.2 HDI |
2005 / 115 |
furgon |
44,5 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2005 / 125 |
furgon |
50,0 tys. zł |
Renault Trafic 2.0 dCi |
2007 / 45 |
bus |
75,0 tys. zł |