Z giełdy. Elizówka
Wszystkie oferowane w ostatnią niedzielę dostawczaki wyposażone były w nadwozia zamknięte. Przeważały średniej wielkości furgony (DMC 2,9 t), mniej było kombiaków (2,9 t), a tylko niewielką część oferty stanowiły samochody o DMC 3,5 t, wyposażone w nadwozia maksymalnie podwyższone i przedłużone. Jednym z nielicznych takich pojazdów było szare Renault Master, które pomimo wysokiej ceny oglądane było bardzo często.
Wszystkie oferowane w ostatnią niedzielę dostawczaki wyposażone były w nadwozia zamknięte. Przeważały średniej wielkości furgony (DMC 2,9 t), mniej było kombiaków (2,9 t), a tylko niewielką część oferty stanowiły samochody o DMC 3,5 t, wyposażone w nadwozia maksymalnie podwyższone i przedłużone. Jednym z nielicznych takich pojazdów było szare Renault Master, które pomimo wysokiej ceny oglądane było bardzo często.
Ford Courier 1.3 B |
1991 / 132 |
furgon |
3,2 tys. zł |
Ford Transit 2.4 D |
1993 / 120 |
furgon |
8,0 tys. zł |
Mercedes MB100 2.4 D |
1994 / 211 |
furgon |
9,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1996 / 243 |
furgon |
23,2 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1996 / 176 |
furgon |
10,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
1999 / 89 |
kombi |
16,5 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
2001 / 150 |
kombi |
32,0 tys. zł |
Citroen Jumper 2.0 HDI |
2003 / 120 |
furgon |
36,0 tys. zł |
Fiat Doblo 1.9 D |
2003 / 72 |
furgon |
19,0 tys. zł |
Renault Master 2.5 TD |
2004 / 94 |
furgon |
47,0 tys. zł |