Z giełdy. Gliwice
Na ostatniej giełdzie używanych dostawczaków było tak dużo, że nie mieściły się na placu. Największy wybór mieli poszukujący kilkunastoletnich aut z zabudowami skrzyniowymi. W większości były one dobrze utrzymane i atrakcyjne cenowo. Z kolei cztero- i pięcioletnie skrzyniowce były drogie.
Na ostatniej giełdzie używanych dostawczaków było tak dużo, że nie mieściły się na placu. Największy wybór mieli poszukujący kilkunastoletnich aut z zabudowami skrzyniowymi. W większości były one dobrze utrzymane i atrakcyjne cenowo. Z kolei cztero- i pięcioletnie skrzyniowce były drogie.
VW LT28 2.4 D |
1990 / 350 |
skrzynia |
13,8 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1992 / 173 |
platforma |
12,5 tys. zł |
VW LT35 2.4 D |
1995 / 400 |
skrzynia |
18,5 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1995 / 250 |
platforma |
24,5 tys. zł |
Iveco Daily 35-8 2.5 D |
1996 / 209 |
skrzynia |
24 tys. zł |
Lublin II 2.4 D |
1997 / 180 |
skrzynia |
12 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1998 / 230 |
skrzynia |
22 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 D |
2002 / 150 |
skrz.+plandeka |
36,3 tys. zł |
Ford Transit 2.0 D |
2002 / 170 |
skrz.+plandeka |
37,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.8 HDI |
2003 / 120 |
skrz.+plandeka |
42,6 tys. zł |