Z giełdy. Elizówka
Pod koniec wakacji ceny dostawczaków są tu niższe niż na początku lata. Na ostatniej giełdzie zauważyliśmy, że sprowadzający użytkowe z Zachodu sprzedawali auta, dużo opuszczając z cen wywoławczych. Zaobserwowaliśmy też, że pomimo kończącego się sezonu na pierwszym miejscu listy poszukiwanych dodatków w pojeździe znajduje się klimatyzacja. Jej brak zniechęca zwłaszcza zainteresowanych kupnem droższych pojazdów.
Pod koniec wakacji ceny dostawczaków są tu niższe niż na początku lata. Na ostatniej giełdzie zauważyliśmy, że sprowadzający użytkowe z Zachodu sprzedawali auta, dużo opuszczając z cen wywoławczych. Zaobserwowaliśmy też, że pomimo kończącego się sezonu na pierwszym miejscu listy poszukiwanych dodatków w pojeździe znajduje się klimatyzacja. Jej brak zniechęca zwłaszcza zainteresowanych kupnem droższych pojazdów.
Polonez Truck 1.6 B+G |
1992 / 184 |
skrzyniowa |
1,9 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1993 / 266 |
skrzyniowa |
12,9 tys. zł |
Lublin 2.4 TD |
1995 / 127 |
skrzyniowa |
7,0 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1996 / 231 |
kombi |
11,5 tys. zł |
MB Vito 2.3 D |
1999 / 320 |
kombi |
26,0 tys. zł |
Opel Movano 2.8 D |
1999 / 89 |
skrzyniowa |
33,0 tys. zł |
VW LT 35 2.8 TDI |
1999 / 300 |
furgon |
37,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 TD |
2001 / 155 |
furgon |
29,0 tys. zł |
VW Caddy 1.9 D |
2002 / 98 |
furgon |
22,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2004 / 60 |
furgon |
54,0 tys. zł |